Karlskrona

Så var man hemma hos mamma och pappa och myser i år igen.
Sova hur länge man vill, få maten färdig på bordet och träffa alla gamla vänner man har flyttat ifrån.
Riktigt skönt faktiskt.
Julstämningen börjar arta sig tycker jag allt. Det tråkiga är bara att jag och Fredrik firar isär..

När jag är hemma får jag alltid värsta konståkningssuget och letar musik som skulle passa att göra program av.
Jag saknar lite att få göra sånt. Därför brukar jag lägga loven på sånt. Men denna gången är det inte så mycket träning att ta, eftersom det är så mycket röda dagar..

I alla fall så tänkte jag väl mest hälsa er alla en god jul eftersom jag förhoppningsvis inte kommer sitta vid datorn särskilt mycket fram till julafton.

Ha det gött och ät inte för mycket!
ia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0