Trött trött trött

Jag känner av den usla dygnsrytmen jag har haft under sommaren.
De senaste dagarna har jag inte kunnat somna på kvällarna eftersom jag helt enkelt inte har varit trött eftersom jag har varit så van vid att vara vaken länge. Men sen har jag ju ändå behövt gå upp tidigt på morgonen.. och det har tagit ut sin rätt kan man ju säga.

Efter dagens fönövningar och permanentrullningar är jag helt slut!
Jag har dessutom ont i fötterna.. förmodligen pga mina skor.
Vi fick dockor idag i alla fall!
Två tjejer med olika långt hår och en kille med jättelångt skägg och mustasch.
Jag hade tagit bilder på dem idag...
Upptäckte dock precis att jag har glömt kameran i skolan. Så jag hoppas att den finns kvar imorgon, annars blir jag ledsen!
Surt.

Jaja, nu ska jag läsa läxan som vi har tills imorgon och sen ska jag SOVA!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0