Permanent och läggning

Idag övade vi på permanent hela förmiddagen.
Vi fick göra våra killar (som för övrig heter Samuel) jättesnygga med mittbena och permanentspolar på vardera sidan.
På eftermiddagen fick jag sitta modell till Jenni som skulle få öva på läggning. Så nu har jag värsta volymen i håret för en gångs skull! Imorgon är det förmodligen min tur att testa på henne! Ska bli skoj!

Vi fick också reda på att vi ska vara varannan vecka på Västa Mårtens och varannan på Lilla fiskare..
Lite tråkigt ändå tycker jag.. Jag gillar Lilla fiskare bäst och dessutom var det sagt att vi skulle tillhöra den salongen.
Sedan känns det lite sådär tråkigt att hoppa mellan lärare och sådär - hoppas de är bra på det, annars blir det knasigt!

Idag tog jag även med mig kameran hem, så här kommer lite bilder innan jag ska gå och lägga mig:

Mina dockor!


Skäggiga Samuel i permanentspolar


Rulla, rulla, fixa, fixa och bli lite arg på när det inte funkar


Läggning på spolar och styling i elevsalongen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0